< Till bloggens startsida

tidsfördriv

idag har jag utövat den ädla konsten att lusläsa en tidning, världens historia blev det idag. jag tror kanske att det är något genetiskt, för min kära storebror erik är expert på det, och inte för så länge sedan insåg jag att min syster gör samma sak. nåväl, det är ett mycket bra tidsfördriv. emil där emot sover som tidfördriv, han klev just upp från sängen. när jag ändå är inne på tidsfördriv, nu senast jag var i kiruna så spenderade jag mycket tid framför tv, speciellt då jag var hos sanna och andreas. dom hade kommit över en ny serie, eller sanna var det nog, iaf den hette game of thrones och visade sig vara as bra. den utspelar sig på medeltiden och påminner lite om stradgeispel typ( den är nog baserad på något spel också, men spel har jag inte koll på), iaf fylld med sex, våld, vargar och en gnutta övernaturlighet. helt fantastiskt. tyvärr såg vi klart hela säsongen på tre dagar eller något och säsong två kommer först om jätte länge, kan ju avslöja att sagan om ringens boromir (inte figuren skådespelaren) figurerar i serien, whaaat? kan det bli bättre?, antagligen.
det är något speciellt med sex och våld.
hejdå

Kommentarer
Martina

Alltså wooow, är han åxå din kompis, precis som Gandalf, eller vad han nu hette? Du måste nog komma å spana i huset nu till veckan. fr.o.m. tisdag är huset vårt på riktigt! :D

2011-07-17 @ 14:06:08
em

aragorn var det faktiskt. men ja han är också fab, fast som jag har poängterat tidigare så det något speciellt med aragorn :P. jo fasen, det måste jag, åker ju på onsdag så innan det kommer jag nog :)

2011-07-17 @ 14:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0