< Till bloggens startsida

lat

jag tror inte jag har träffat någon som kan vara lika lat som jag. eventuellt någon i min familj. har absolut inte åstakommit något idag, klev upp halv 12, satte mig framför tv:n.. och satt. jag tänkte träna lite, så jag satte på mig mina träningskläder, och gick och satte mig i soffan. hämtade lite kolor, och sattte mig i soffan. hoff, denna ångestan man får av att inte göra ågot, nästan värre än bakisångesetn, men latångesten är iaf inte så stark så man tar tummen ur arslet och gör något. sorligt.
-
nu känner jag mig lite hopplös faktiskt. om man skulle göra en spellista som är bra att träna till, då kanske?!.. antagligen inte. fan.
-
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0