< Till bloggens startsida

inneboende och omotiverad

då är jag hemlös, nästan iaf. känns ganska befriande att inte ha ett eget hem, då kan jag fara och flyga vart jag vill och när jag vill. annars har flytten gått bra, lite seg startad men allt gick enligt våran tidsplan. jag vet inte hur mycket jag kastade och ändå blev det så jäkla mycket saker som ska på något sätt förvaras hos mor och far. stackrarna, nåväl, det kan inte hjälpas.
jag är så fruktansvärt trött och omotiverad, att jobba i morgon känns som en jäkla förbannelse. tycker nästan synd om mina kollegor som måste stå ut med min bitterhet som jag sakta men säkert håller få att odla fram. jag trivs verkligen inte att vara själv. jag finner absolut ingen njutning i ensamheten, så vem som helst, snälla kom och hälsa på mig?!?!
snäälla?!? iof, ser du ut som en mördare eller psykopat så släpper jag inte in dig, men vi kan prata genom brevinkastet.
har dessutom en diskmaskin här som jag ska föröska koppla in, hur svårt kan det vara egentligen?
jag provar, blir det vattenskada så blir det..jag tror jag behöver ett litet rör och kanske en sån där tång, eltejp?
äh
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0