< Till bloggens startsida

godkväll, och adjö!

det är fotboll på tv?!?! efter alla dessa år så tycker jag fortfrande att det är precis lika ointressant som första gången jag såg en fotbollsmatch. varför just idag?, jag ville ju se true grit idag. nåväl. sitter på emils dator just nu, känns ovant men den är ganska snabb faktiskt, fast när jag ska skriva min email någonstans så kommer ordet hetspung upp, bara sådär. det är ett ganska roligt ord måste jag medge, hetspung. ska smaka på det ordet.
annars är jag trött som satan, orkar ingenting, inte ens prata, kanske osar det lite sjukdom i knutarna, för har ont i huvudet som bara den. jag tror jag ska rota fram lite quentin så får han underhålla mig ikväll, true grit ville mamma också se så vi sparar den till i morgon.
så nu ska jag och mitt trötta arsle gå och leta fram bärbara datorn och lite filmer.
btw, tänkte köpa lite taveldukar idag, inte lätt i denna lilla by kan jag lugnt säga. och jag vill inte ens tänka på besvikelsen att jag missar premiären va den sista, le grand finale, det slutgiltiga slutet på någonting jag håller så kärt, Harry Potter och dödsrelikerna part 2. denna besvikelse! besvikelsernas dag. usch.
godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0