< Till bloggens startsida

det här med val man gör

inatt sover jag över hos hanna och aili (och erik, men han lyser med sin frånvaro, storebror jobbar stackarn), mysigt värre. jag skippade pdol för byn, kan tyckas konstigt då jag verkligen hade velat se maggio, men äh. det här är billigare och mysigare och mamma och pappa har en bra grill så det här blir jätte bra. dessutom ska jag inte vara ensam en sekund, måste riktigt gotta mig i sällskap nu när man kan, för det är lite on om det i luleå.
jo har dessutom fått helgband till lulekalaset, kan ju hända man druttar förbi där om andan faller på.
kan ju annars berätta att jag verkligen inte haft mjukstart efter semestern nu på jobbet, det är verkligen fullt ös medvetslös som gäller. och halvt medvetslös (om man nu kan vara halvt medvetslös) har jag varit varje kväll denna vecka, varje morgon för den delen också. att det ska vara så jäkla svårt att vända dygnet iden?! och nu sitter jag här mitt i natten igen?! kortslutning i hjärnan måste det bero på.
nä, i morgon står god mat på schemat, pyttipanna funkar, men efter att ha ätit det i fem dagar i rad vill jag ha något rejält. och förhoppningsvis så står att åka audi a8 på schemat också, ja jävlar vilken fläskig bil, jag blir helt salig. känslan när man trampar på gasen är fab, det pirrar skönt i magen må jag säga. sååå, dagen tips köp en a8 om du är sugen på en fläskig bil. skit bra mördarbil också, stort bagage utrymme.
godnatt vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0