< Till bloggens startsida

reflekterar

Hej i lingonskogen!
nu sitter jag här igen, på en torsdag, suuper!
nej jag super inte, utan super som i tjoho!
jag har varit på jobbet idag, och jobbat, fast jag var ganska slö
så jag skrev lite listor och sånt, sen köpte jag multum med fika.
och inser i nu att jag inte kan hantera socker,
det är allt eller inget för min del, så det ska bli inget socker,
börjar i februari, yees!
-
btw, jag och ola har slagit vad nu igen,
vältränade till nästa nyår annars blir det att bjussa på solsemester för den andre.
och ni som känner mig väl och vet hur lat jag faktiskt är så gissar ni säkert redan
att det är jag som kommer att tömma plånkan nästa år.
men man kan ju iaf försöka. ola är ju också lite lat.
-
fick rolig post idag, mina gesällbetyg tjoho
och mitt nya visa bankkort, yey nu kan till och med jag handla på ica!
-
fan ångest för gesäll utdelning, har hört att det är någon sorts gala?!
shit alltså! antingen skippar jag eller så drar jag ner sofia (min jobbarvän)
super oss full och klär mig i satin och går dit. hoj, gillar egentligen inte tillställningar,
alla dessa regler, vilken gaffel, får jag skratta nu, varför luktar karln bredvid gammal svett?
äh tar det när det kommer..
-
+=??
ojojoj, vad har jag gett mig in på?
man måste faktiskt träna för att nå detta mål.
ops!
-
hejså

Kommentarer
sw

du, det var inte alltför länge sedan du showade ditt 6-pack för mig hemma hos moa! remember? bra att du gått med i the-no-sugar-alliance! Idag glömde jag helt bort mig och kastade mig nästan över en skål fylld med lösgodis!

2011-01-13 @ 22:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0