< Till bloggens startsida

media

sitter och lyssnar på katie meluas the house, den är grym, hela skivan.
Den har blivit min just-kommit-hem-från-jobbet-skiva, så där lite halvt lugn
inga skrikande gitarrer eller psykopat trummor, så där lagom mysigt.
sen var no fear of hights med i the tuorist som jag kollade på bio igår,
då fick jag ny tändning på skivan.
filmen var bra dessutom, inte så där så man stirrar ögonen ur sig, men lagom underhållande.
-
är ensam hemma igen, som alla andra helger så är ola ute och spelar.
denna gång med sanna och rebecka i haaparanda. hoppas det går bra för dom.
men ola kommer i morgon, och då ska vi spela zalda twilight princess,
har väntat hur länge som helst. det är ett awesome spel, hoppas det aldrig tar slut.
dom hade till och med vävt in ganondorf från ocarina of time in i handlingen i spelet,
coolt..
-
nu ska jag äta godis och vara lat,
jag behöver det, hela min kropp värker :(
hejdå



No fear of hights
<3
I never walked near the edge
Used to fear falling
I never swam far from shore
Never tried the secret door
-
But when you give me love
When you give me love
-
I have no fear of heights,
No fear of the deep blue sea,
Although it could drown me,
I know it could drown me
-
I didn't wander in the woods
Used to fear the darkness
I didn't like getting deep
I was scared of what I couldn't keep
-
But when you give me love
When you give me love
-
I have no fear of heights,
No fear of the deep blue sea,
Although it could drown me,
I know it could drown me
-
No fear of the fall
No fear if it's with you that I fall
'cause nothing could break us,
No, nothing could break us, now


Kommentarer
Smsa Låna

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

2012-01-12 @ 23:34:03
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0