< Till bloggens startsida

get up and jump

god morgon kära vänner!
sitter på jobbet nu, fick just en liten lucka.
tjaa.. hmm.. händer väl inget här,
min kropp faller sönder, gör ganska ont det.
ska börja med en soppdiet på måndag, känns en aning desperat
men jag verkligen allt för att slippa träna.
det blir nog bra, jag gillar ju vitkål, lär ju fisa som ett monster.
senare ikväll ska jag tydligen på en klassfest, det är inte min klass men
det blir säkert bra, eller fest och fest.
jag har knappt råd med bananer så det blir nog inget fetsande för mig.
läser scar tissue, anthony kiedis själbiografi,
det är alltid spännande med sex, musik och droger.
det är nog bra att läsa sånt där för att knarka är det sista jag vill nu,
usch alla sjukdommar, och ful bli man.
ingen hit där.
får se vad det blir för biografi här näst,
har ju tagit mig i genom the dirt, jenna jamesons, lemmys,
jonny cash och säkert några fler.
jag tror det blir slash nästa gång som jag ska läsa om.
ok, allt för mig
skit inte på dig
hejdå

Kommentarer
sw

wow! long time no see

2011-02-20 @ 14:31:29
em

hell yes!

2011-02-20 @ 17:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0