< Till bloggens startsida

Funderingar över min egen hållbarhet

Mina uppladdninsbara batterier har blivigt slitna, jag behöver längre tid att ladda om och dom tar slut fortare. Undra om man kan ta slut? i så fall, var tog all energi vägen?

Håller jag på att bli gammal och trött?

Annars så tror jag att jag är en sån person som helt slutar funka om jag inte gillar det jag gör. Lite jag skiter i allt och det skiter jag i. En ny säng kanske?

Nåväl, snart får jag komma hem (vars jag har mina nära) och då laddas man om. Men bara så ni vet (anhöriga) så kommer vi att sova på natten!? OK? Inget prat!

Jooo..

Tänker på en gammal kent låt
"Jag har blivigt äldre, saknar glöd, det rår jag inte för"

Så otroligt melodramatisk jag blev här nu också.
Jag är ju för tusan bara 20 år gammal, dock jävligt less.
Gud förbannat för julmusik! usch! blä! fy!
Men det får man vara till och från! Jag det gör man.

Mina böcker har kommit, yey! tågresan är räddad.

Ha en fin dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0