< Till bloggens startsida

Pisk och död kanin

Idag har jag tagit min handledarroll på blodigt allvar (något som säkert händer alldeles för sällan). Mina elever har fått 6 riktigt svåra färguppgifter dom ska lösa (på papper), och jag ville veta hur och varför, sen har jag fått piska dom på allt som var fel. Det var kul, det är kul att rätta folk. Men dom var övervägande väldigt duktiga dock. Så jätte mycket pisk fick dom väl inte.

Ikväll ska jag på årets första julbord! Oj satan vad gott. Har varit sugen på julmat sen i oktober, speciellt gravad lax.. mmm. Och fan om gravlaxen är för mesigt saltad eller något ännu värre, då går jag banne mig in till kocken ber han göra om allt igen, jag väntar hela helgen om så behövs. Då får kocken smaka på mitt pisk. 

Jag känner verkligen för att dela ut pisk till folk idag. Det är så himla roligt! AAAAH!

Imorgon skulle Pernilla komma och hälsa på också, men så kul. Då blir det utgång med klackarna i taket (inga klackar för mig, kan fortfarande inte använda mina FM-shoes pga mitt fitthorknä), det ska bli riktigt roligt det också.

Fast.. jag kommer inte bara ha roligt ihelg.. jag måste dammsuga också.



Har tänkt på denna krabat idag. Han är död och uppeldad på värmeverket i Pajala nu.
Men han var ett fint husdjur. Man ser hans lilla snopp här också ser jag.. ja han var ju ett handjur.
Och fasen vad ful tand jag har.. borde kanske gör något åt den. Men jag ids inte. Jag får skylla mig själv.

Hejdå

Kommentarer
Hanna

Fan att jag inte kunde komma ihelg...

2011-12-02 @ 22:35:00
URL: http://hhrs.blogg.se/
Em

Ja det var jäkla typisk att det skulle bli på detta viset, men du får försöka en annan gång :)

2011-12-03 @ 15:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0