< Till bloggens startsida

Och så blev jag sjuk mitt i allt

Ugh, idag är jag på toppen av osexighet. Jag har dragit på mig någon sorts magsjuka skulle jag tro med feber och hela köret. Jag har sovit 15 timmar i sträck och är fortfarande sjukt trött. Dessutom har jag fått en vagel i ögat, det gör ont och ser äckligt ut. Fy.
I vilket fall ska jag ta det riktigt lugnt idag, sova kolla tv,kanske sova lite till. Vad som är konstigt är att jag verkar ha glömt hur man tar det lugnt.. jag sitter och funderar på allt jag måste göra och när jag ska hinna och att jag verkligen inte borde vara sjuk för att jag inte har tid. Jag tror kanske jag lider av stress.. stress och magsjuka.. jag tror jag vunnit på lotteriet.
Jag ska i alla falla föröska ta det lugnt,det är jag och tv:n idag. Jepp.
Historien om pop och poilitik är vad jag ska kolla nu, får se om jag lärmig något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0