< Till bloggens startsida

Min psykiska störning och jag

Ok,jag har ett allvarligt problem med att vara själv (jag tror helt ärligt att det är ett problem, tänk så blir jag bort förd till en egen planet eller något). Det är svin tråkigt. Sanna och Andreas for till pajala idag vilket betyder att jag måste vara ensam hemma till torsdag. Men shit vad tråkigt det är att inte kunna babbla skit eller spela mariocart med någon. Gud förbannat, är jag verkligen så här översocial? jag menar, jag har förtusan varit och jobbat 4h och där får jag prata massor. Den stora frågan är alltså,kommer jag någonsin kunna bo själv?
Det kommer jag säkert, men jag kommer ju definitivt inte att trivas med det.
Aja.
Jag ska nog spela lite mario cart, kanske kolla en våldsam film senare. Först kaffe!
..
Eller nej! våldsam film släng dig i väggen, julfilm ska det bli!
Eller kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0