< Till bloggens startsida

svin tråkigt inlägg

Jag tror jag är tröttast i hela världen idag. har åkte buss från byn idag och börjat jobba direkt efter det, och jobbar än. slitigt. sen är det något konstigt med sanna, vi pratar så mycket ibland, fast båda är dödenströtta som rullar orden som aldrig förr, sen ber jag henne hålla käft så jag får sova, å sen börjar jag babbla, helt utan hejd. det är nå konstigt med det där. annars är jag kung att sova på bussar faktiskt, tycker nästan det är ganska skönt.
idag blir det mer ärenden för min käre bror, han lyckades beställa två paket till fel adress (till örnäset) av ren tankspriddhet skulle jag gissa, så ännu får jag inte lämna det hålet för gott. nåväl.
shit vad ointressant.. äh sådana dagar finns det med.
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0