< Till bloggens startsida

tänker om

idag har jag mest haft ont faktiskt, ändå har jog sovit i närmare 9 timmar. vaknde och klev upp, men för hastigt, för när jag rörde mitt huvud för fort så kändes det som om hjärna var ett väldigt skört litet ägg som studsade mellan betongväggar, det gjorde ont, och har sedan dess fortsatt göra ont, så med andra ord treo hela dagen lång, och inte nog med det. jag höll på att missa bussen också så jag sprang, dumt, för mitt knä pajade igen så nu ilar det utav bara fan där också, sen har jag bara allmänt ont i kroppen. jag tror att om man skulle kolla hur gammal min krpp är egentligen så hade jag varit omkring 50 år. måste börja träna.
och kanske äta bättre.. jag menar, ok korv och pommes, det funkar, men kanske inte 5 dagar i veckan. och så måste jag ge upp sprutgrädden på jobbet (varm choklad och grädde på toppen, taste like heaven) jag är inte ens säker om det finns något som inte börjar på E i den.
nä nu ska jag se till att inte ha ont nå mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0