< Till bloggens startsida

le wedding

min kära syster gifte sig med jonny i helgen, vilket var otroligt spännande (mitt första kyrbröllop) och roligt. här kommer lite bilder från helgen, tyvärr har någon (antagligen jag) lyckats pilla på linsen på kameran sådet är en lite suddig fläck på alla bilder, men man ser iaf ungefär vad som hände. enjoy!
jag, hanna och aili var och hälsade på johanna
siri och elvira (siri är väldigt exalterad över lillkussen som ligger på golvet)
hanna fixar brynen på elli
bruduppsättningen bakifrån ;)
jag och syrran med fett mycket foundation
jag och aili är finklädda
dom jag ja! yey
vi var olagliga och kastade ris :O
jonny ger lillknodden massage på olämpligt tillfälle B)
kan man tro att hanna nyss föttbarn och ammar för fullt?, nej det kan man inte (m?lf)
jo jonny lyckades få årets ögoninflammation dagen till ära, men lika glad för det
emil, erik och hanna i kyrkan
mor och far som snart ska gifta bort sin äldsta dotter
lilla lillebror (han är singel dessutom, någon? haha)
elvira :) som ett litet sagoväsen
jag och emil, så bra gick det att ta fjortisbild på oss..
så nu får det fasen räcka. men det var en fantastik dag och helg, hoppas vi får göra om det snart.
hanna fångade ju buketten :P. men nu är jag tillbaka i luleå med mina kära sambos igen, och det vankas äventyr har jag bestämt.
godnatt

Kommentarer
The MILF

KUUUL!! Vad roligt att du lagt ut bilder på bloggen. Det är så roligt att läsa bloggar med mycket bilder. Din bror klagar dock på att du inte använder stor bokstav i namnen. Skärpning! :P

2011-08-23 @ 12:35:28
em

hahahahaha :), jo men nu har jag fått igång min dator och kamera så nu kommer bilder att börja ploppa upp. stor bokstav är relativt.

2011-08-23 @ 16:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0