< Till bloggens startsida

kaffe

skit mycket kaffe ikväll, ja tack. dricker dessutom på bit idag, hade inga kakor så. annars gottar jag mig i sanna och andreas filmarkiv. sanna, du kan vara lugn jag sabbar inte ordningen, hade god lust men jag fär för snäll ;). kan ju avslöja att sanna och säkert andreas också, har ypperlig filmsmak. finns hur mycket som helst som man kan titta på. jo och det suger att behöva jobba imorgon, jag tycker det borda vara lag på att man måste vara ledig minst två dagar när man jobbat en hel vecka, speciellt om man ska jobba en hel vecka plus helg efter det. usch (och usch för att jag gnäller så mycket, finns det ingen som man komma och slå mig på fingrarna)
nä nu ska jag ta och hitta en riktigt blodig eller finurlig film i deras samling.
som jag sa, mycket kaffe.
hejdå

Kommentarer
Hanna

Nice med kaffe! Drick en kopp för mig. Nu är jag och Aili också ensamma... Kram

2011-08-07 @ 22:52:47
em

vad veckan gick fort, har han redan åkt. jag har nog druckit närmare en liter kaffe ikväll, så en för dig och en för alla andra ;)

2011-08-07 @ 23:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0