< Till bloggens startsida

iakttagelser

jag fick se ett underligt skådespel just utanför mitt jobb idag. tonåringar, 14-15 år kanske, dom verkar vara väldigt hormonstinna och kåta, vilket dom visar på det mest underliga sätt. en hane och en hona började brottas på wayne's coffie, skrek och slängde med varandra, visst okej. men det som var så underligt var vad honan hade på sig, spetsleggins, stora skejatrskor ( så kallade då vi dom när jag var liten) och en stor huvtröja.. ja något saknas, byxor?!? varför i himelen har hon inga byxor på sig, det är 10 grader och regn ute?!
under brottningsmatchen som på gick just nedanför salongen lyckade jag iaf se att hon hade trosor, mycket små sådana men jag vill tro att dom var där. men om flickan kunde ha stoppat på sig byxor så hade hon lyckats undgå en sådan situation som att visa hennes lilla rumpa åt en mycket paff frisör.
har hennes mamma glömt att berätta att i riktiga världen har vi byxor på sig och att visa rumpan åt främlingar anses som blottning och att man får böter för det?!
jag vet inte, men om jag någon gång får barn så ska jag lära dom hur man klär på sig på morgonen.
varför kunde hon inte iaf haft på sig heltäckande leggins? spetsleggins och stringtrosor funkar liksom inte.

förebild kanske? (lady gaga har iaf inga byxor med stil)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0