< Till bloggens startsida

avslutar vad jag började

ibland, så är man bara riktigt trött. idag är ibland. jag har inte gått och sova än, har kollat eternal sunshine of the spotless mind i stället, och målat klart den där tavlan jag påbörjade. den blev inte bra, men ibland blir det som det blir. finns väl egentligen inget man kan göra åt de, som i filmen, det är en fascinerande tanke, att radera saker i sitt minne som är obehliga. hade nog kunnat radera bort en del, men samtidigt är det ju det som formar oss.
så blev den, själv tycker jag den är finare om man lägger huvudet på sne.
nu ska jag sova. för i morgon är det jobb (igen) och sen måste jag städa här i lägenheten. ja, allt är upp och ner, som alltid när jag är i närheten av grejer, och framför allt datorer. man jag har iaf fina skor.
godnatt

Kommentarer
Anonym

Den blev ju super fin! Jag önskar att jag också kunde måla...

2011-08-11 @ 00:04:32
em

tack :)

2011-08-11 @ 23:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0