< Till bloggens startsida

godmorgon tisdag

hej hå i lingonskogen!
har besök av olas syster martina denna vecka, vilket är bra
för det är sjukt trist att vara själv i lähenheten.
ola är nämligen i byn och njuter av sitt sita påsklov.
helgen var.. kanske inte minnes värld men jag kommer definitiv att minnas den,
vi var i pite med cilla (jätte roligt att träffa henne) och som dom flesta vet
så spårar det alltid i pite. jag lämnar det vid det, och min tränigsvärk.
men idag är det jobb, heela dagen, och i två dagar till,
sen har jag också påskledigt, då åker jag till byn jag med.
längtar.
btw har deklarerat för första gången i mitt liv igår,
käner mig mer vuxen än jag gjorde i förrgår.
yes
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0