< Till bloggens startsida

dagens händelser

kom just hem från jobbet, har hunnit med att hacka ihop min middag
och varit och handlat ingredienser till mitt ensamma fredagsmys!
annars är allt lugnt, men jag har fotat allt spännande som hänt idag :O
då för vi
1)
mitt murriga hösthår! fucking fab, äntligen rödhårig igen,
och jag har till och med klippt mig :)
2)
dagens shopping, två sjalar för 60 spänn och ett lipgloss (men det orkade jag inte ta fram)
och mitt fredagsmys, jag tänkte att jag fläskar på ordentligt för den 13/9 är det slut med sådant
i alla fall till jul, då tänkte jag ha ett återfall faktiskt.
3)
min middag.. det ser ut som om jag går på hetsbantning, men jag är bara lat
olas tunnbröd (han är kung på dom), min avocado som det står om nedan, inte mogen än
och fetaost och tomater dränkta i italiensk salladskrydda, mums!
tack för mig mina vänner
hejdå

Kommentarer
Martina

snyggt murr-hår! det klär dig med rött, kanske för att du gillart?

2010-09-11 @ 06:36:01
URL: http://momofwandf.blogg.se/
sw

åååå, tunnbröd, dräggel

2010-09-11 @ 11:49:06
em

tack martina :), ja det är nog därför.

pingu det där tunnbrödet var det bästa :)

2010-09-11 @ 18:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0