< Till bloggens startsida

gidderdi gidderdi

äntligen ledig, och den enda yta jag kommer röra mig på
är vägen mellan soffan och datorn, soffan och kylskåpet och vägen mellan soffan och toan.
gud förbannat så skönt. Jag kan ju även berätta om dagens outfit som den modebloggare jag är:
på fötterna har jag får skinstofflor, mina ben har jag ett par lagom försmå och urtvättade gamla dansbxor,
min överkropp pryds av en urtvättad RHCP t-shirt av sämsta pajalamarknads kvalitet,
och mitt huvud pryds av kladdiga glasögon och fettigt hår.
jag är med andra ord inte så fräsch  idag.. mums!

men nog om min bristande hygien.
idag har min nya telefon anlänt på coop örnäset,
den är beställd i eriks namn så jag måste vänta på att han kommer hem från jobbet.
mobilen är av märket htc och modellen wildfire, en vit, för det är snyggt speciellt när jag har den
(denna sak gör att jag måste leva ganska fattigt nästa månad, men det är den värd)

som sagt så händer det egentligen ingenting idag,
ska läsa en bok, små citroner gula av Kajsa Ingemarsson
den är mysig, hittade den i min bokhylla, jag som trodde jag hade läst allt men icke.
så istället blev det så olyckligt att jag har läst fruktansvärda romantik böcker istället,
med namn som han och ingen annan och kollega med charm skriven av någon trött förorts mamma i amerika.
vilka var böcker med total ordbajseri och absolut ingen sorts jämställdhet över huvudtaget.
men det var ganska roligt på ett sätt, speciellt när vi hade högläsning hos sanna och andreas.
jag kan ju säga som så att andreas kommer nog aldrig läsa in en ljudbok,
trots att han kämpade väldigt hårt med inlevelsen i karaktärerna.

nu ska jag återgå till läsandet.
-
ha det så bra mina vänner
(och jag har slutat sätta allt i mitten för min kära svägerska tyckte det var rent svammel ;)
-
hejdå
(oh man kunder göra sträck)

Kommentarer
Martina

Små citroner gula är superbra. Å de är tufft att centrera texten, för de är tufft att vara svammlig! :)

2010-10-18 @ 15:12:50
URL: http://momofwandf.blogg.se/
Hanna

Jag gillar när du har texten på sidan. Så kan jag läsa din blogg när jag är trött i ögat också :) Sen måste jag berömma dig för att du fått till lite roligare design också ;)

2010-10-18 @ 22:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0