< Till bloggens startsida

damn you hanna!

jahapp.. nu har hanna bokat tid för permanent kroppsmålning.
och tror du inte hon satt igång mitt begär som just hade slumrat,
nu vill jag ha och vill ha, och jag har börjat spåna igen.
och nu vet jag, nu vet jag hur det ska se ut på min kropp
min sleeve som jag ska börja bygga på :D
eller sleeve och sleeve, det är väl det på ett ungefär
undra om man ska boka tid.. och till vem?
-
ja det är mycket att fundera på, mamma vill att jag ska begrunda mig i flera år..
det vill inte jag. jag vill ha nu nu nu, ha ha ha, nu nu nu!
-
just nu befinner jag min i pajala annars, det är vitt och vackert.
jag tycker verkligen om snö, det är så ro givande.
fast att vara ute i snön är väl ingen hörjade, det är ju kallt som satan,
men att se det genom fönstret och kanske ha tända några ljus, det gillar jag.
-
nu ska jag bara ladda inför nästa veckas jobb, helvetti ska ju jobba till söndag.
kanske att jag köper en ananas, det är grymt gott.
men bara färsk, på bruk smakar ananas arsle.
-
tack för mig
hejdå

Kommentarer
Martina

Vi har inget datum, men nångång i maj. tror jag.

2010-10-30 @ 15:53:44
URL: http://momofwandf.blogg.se/
em

vad händer i maj? är jag onödigt trög nu kanske..

2010-10-30 @ 22:42:36
Hanna

mnohahhaa

2010-11-01 @ 09:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0