< Till bloggens startsida

all you need is love.. eller?

idag gillar jag ola extra mycket,
han sa att det ser ut som jag gått ner i vikt än gått upp.
ibland säger han precis det man vill höra
(oavsett om det är en lögn eller inte, jag bryr mig inte)
nu ska vi vika tvätten och gå och sova
så just nu är vårat hem fylld med kärlek och mys
och när jag läser detta igen kommer jag spy på mig själv..
för jag hatar kärlek och allt sötsliskigt som tillkommer..
men.. inte ikväll..
hade oerhört svårt att skriva min systers och hennes nu festman
förlovningskort.. så det blev inget kärlekscitat över huvudtaget
utan nå annat blaskigt.. hmm.. men en massa hjärtan dock..
äh
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0