< Till bloggens startsida

va hände?

Hej kära vänner,
lite har hänt sen sist jag uppdaterade, jag har nämligen klarat GESÄLLEN!
SLÅ DET ERA JÄVLAR SLÅ DET! JAG ÄR SÅ JÄVLA BRAAAAA; NANANANA!
jo, det gjorde jag sanneligen, stort tack till sanna min käraste och andreas,
dom har varit ett stort stöd. såå.. ett steg närmre miljonär då ;)
sedan har jag börjat köpa dessa julklappar, är snart färdig med alla,
iaf så vet jag vad jag ska köpa, fick världens snilleblixt när det kommer till lillbroski.
är så stolt över mig själv.


sanningen är den att jag sitter på jobbet nu..
egentligen ska jag inte sitta på datorn, fy på mig.
men det är typ 12 pers i gallerian och jag har redan torkat omkring i salongen.
inga kunder heller, jar haft 4 kunder på hela veckan,
vad fasen är det med folk, jag behöver ju pengar för gudskull!
kan ju nämna att jag jobbar till 21.00 idag..
känns lite drygt. men tiden går, om så sakta men..


jag har haft massor med intressanta iakttagelser som jag har tänkt dela med mig här,
men alla har farit och flugit dit peppearn växer.. så
tack för mig
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0