< Till bloggens startsida

hebbalebba

hej kära vänner!
denna vecka har ola lämnat mig ensam i lulea.. meheheheh
så jag har då gjort i uppdrag att försöka underhålla mig själv denna vecka.
och om jag ska, i morgon blir det sanna dag med trubadur på någonstans på undersitetsområdet
och övernattning hos henne och hennes karl. spännande >:)
sen blir det halloweenfest på lördag, muhahahaha!  fast inte hårt med tanke på att jag jobbar på söndag.
nu är jag hos hanna och erik och lånar dator och umgås med dom,
ola har snott med datorn till byn, den jäveln, man inser hur fruktansvärt beroende man faktiskt är
av denna dator när man blir utan den ett bra tag. iaf, hanna och erik har slutat snusa..
dom beter sig underligt och attackerar varandra med jämna mellanrum..
man ska undvika nikotin, jag tror det är farligt.
jag har en bra vecka, om jag inte tänker på att gesällen är om två..
men då kan jag minnas, när jag är nere och grubblar om gesällen,
att HARRY POTTER och dödsrelikerna går på bio snart! SHIIIIT
HARRY POTTER! det är stort, det är MEGAH! mega med finsk brytning är ett bra ord,
det skall användas flitigt i morgon.
i morgon ska jag också få en behovsanalys på den där bodyscanen jag gjorde förra veckan..
undra vad jag får höra denna gång.. att jag lider av cancer och har en ond tvilling inuti mig.
nu ska jag äta korv!
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0