< Till bloggens startsida

pepptalk

jag söker en ny frisk kropp, det är tungt att vara sjuk. och inte blir det bättre med miss färgat vatten och sen att varmvattnet tog slut. jag som hade planerat att ta ett kokhett bad så man får igång lite mer feber så detta går över någon gång. jag vet egentligen inte om det är bra eller inte, antagligen inte, men och man badar i kokhett vatten så blir man jätte febrig sen blir man frisk.
jag håller å¨att köra ut ola ur lägenheten, hade en bra anledning först, men nu har jag glömt. han kan gå och köpa saker åt mig, choklad.
-
jag och ola hade en skum dialog här om natten också.
vi låg och diskuterade något band som ola gillar
ola: sångerskan är jäkligt snygg, en kvinna i min smak, synd att hon är lite för gammal bara
emelie: som att du hade haft en chans på henne, hon är helt utom ditt räckhåll
ola: jaha, tack...
emelie: oj, nä ola jag skoja bara du kan säkert få vilken kvinna som helst
ola: ...
emelie: se bara på den som ligger bredvid dig!
ola: där kom du med en snygg räddning, det där hade du inte tänkt säga från början va?
emelie: mmm...
ola: du uppmuntrade just mig till gå och ragga?!
emelie: ...
man ska inte prata när man ska sova helt enkelt.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0