< Till bloggens startsida

ibland måste man planera

nu är jag tillbaka till byn, tyvärr har det varma vädret blåst bort, men det spelar ingen roll för hela helgen är upp bokad för inomhusaktiviteter.
-
ok, helgens schema:
fredag:
1) psykologi på morgonen (från vilken jag skolkade från dock)
2) gossip till kl 18 (gossip och kikki fyllde år i dag så det har varit kalas med ballongen och allt)
3) käka korv på 7-eleven (viktigt)
4) åka till byn och träffa familjen men framför allt installera open office så jag kan skriva alla mina uppsatser och     rapporter
5) skriva uppsats om satanismen (vilket jag gör nu, går inge bra är alldeles för trött nu)
-
lördag:
1) skriva klart om satanismen
2) kanske åka till liviöjärvi med ola (ev klippa martina)
3) skriva en psykologi uppgift
4) klippa barbro
5) hanna kommer och vi ska sätta i mitt löshår (yey låångt hår på några timmar)
6) rita gesällteckningarna
-
söndag:
1) färga mammas hår
2) föna laila i kardis
3) packa ihop allt och åka till luleå
4) om jag orkar, ta tag i våran skitiga lägenhet
-
annars är det väl lugnt, fast det känns som att jag glömt något.. nå jag lär väl märka det senare
det var en jätte bra dag idag, full fart på gossip och det gick bra att föna vågor på andreas idag och kakorna har byggts på hög inne i fika rummet, varför klaga.
-
fast det har dock hänt något som inte var så trevligt..
en gumma som brukar vara in på gossip och vara allmänt jobbig frågade mig om jag var med barn(?!)
ja det är verkligen inte vad man vill höra en fredag morgon, fan också.
så jag har gått omkring och känt mig fet idag. gåååh
men det har gått över nu.
-
sen har mamma ett väldigt äckligt finger, det är infekterat under nageln och det ser helt groteskt ut.
jäkligt äckligt.
-
nu ska jag sova
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0