< Till bloggens startsida

Manic depression is a frustrating mess

jag är ett jävla vrak, gesällen är på fredag?! PÅ FREDAG!!!!!!!!!!
det enda som kan få mig att tänka på andra saker är sådant som för kyrkan är svåra synder.
yes så är det, sprit, sex och rock'n roll, typ.
men jag har inte tid med det ena eller andra.
..
jimi hendrix får vara soundtrack till mitt förfall tror jag..
jag måste testa min studentklänning också..
men skolan är i princip slut, fick en trevlig överraskning på svenskan idag
jag har inte skrivit runor så det måste jag pressa in här någonstans mellan gesällen och helvetet. kul.
..
mitt liv är inte så jäkla kul just nu, med ångest och stress som fyller min vakna och ännu värre min sovande tid.
ola måste köpa choklad åt mig, han käkade upp min godispåse när jag låg och sov den skurken!
..
hendrix är fantastisk.
..
jag har provat gördlar till förbannelse i dag också, det var spännande,
fick med mig en liten trosgördel hem, en beige. gördlar är nog det mest osexiga som finns.
sedan har vi skrivit våran student sång, mycket vacker blev den.
..
varför kan inte livet vara enkelt?
..
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0