< Till bloggens startsida

Piteå för en dag

Nu hände det så att jag tog med annelie och sanna till pite i helg för lite party och vad man nu brukar göra,
och självklart så dokumenterade jag, ja i alla fall början av kvällen :)



ja, nu har jag då bildbajsat, så att texten blev blå?!
men pite var ett trevligt ställe, vi var och käka korv på stadskyrkan innan vi gick till krogen och där blev vi älskade. det är väl trevligt. de snöa ut av bara fan, så frillorna och sminket var lagom förstört. iaf började vi hos cillas karl dennis, sedan fortdsatte vi till cillas kompis ville, ja å sen lite till.. eller något.

gud vad irriterande med bli text!?!!! AAAAH

hejdå

Kommentarer
au

hahahahahahah fy fan vilka bilde :D

2010-03-31 @ 12:18:03
Cilla

hahaha kunde de bli bättre? visar tydligt hur kvällen fortsatte senare tycker ja ;)

2010-03-31 @ 16:27:56
em

precis, och vad som hände bakom kameran, de, det får ingen någonsin veta ;)

2010-03-31 @ 16:31:05
au

hahah oh noo! alltså jag kan kolla på dom om och om och om igen och bara skratta! fy fan! hahahaha

2010-04-04 @ 15:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0