< Till bloggens startsida

men varför?

jag har tråkigt och ola har kul, så jag är avnudsjuk. därför ska jag göra en sån där 100 frågor, för det tar tid.
då kör vi
-
  1. Grab boken närmast dig, vända på sidan 18 och hitta linje 4.

    'din önskan är min lag'

  2. Stretch din vänstra arm så långt du kan, vad kan du röra?

    inget..

  3. Innan du började den här undersökningen, vad gjorde du?

    var fruktansvärt uttråkad

  4. Vad är det senaste du såg på tv?

    new moon extra material

  5. Utan att se, gissa vad klockan är

    kvart över 00

  6. Nu tittar på klockan. Vad är den faktiska tid?

    00.16, i'm good

  7. Med undantag av datorn, vad kan du höra?

    klockan

  8. När gjorde du senast steget utanför? Vad gjorde du?

    bajsade som en galning

  9. Drömde du i natt?

    ja

  10. Minns du dina drömmar?

    japp

  11. När gjorde du senast skratta?

    alldeles nyss åt något dumt

  12. Minns du varför / vad?

    nej

  13. Vad som finns på väggarna i rummet du befinner dig i?

    saker jag målat, saker sanna har gjort, tapeter

  14. Sett något konstigt på sistone?

    jag ser alltid konstiga saker

  15. Vad tycker du om det här testet?

    hel skumt

  16. Vilken är den senaste filmen du såg?

    new moon

  17. Om du kunde leva var som helst i världen, var skulle du bo?

    i underlandet

  18. Om du blev en multi-miljonär över en natt, vad skulle du köpa?

    nya skor

  19. Berätta något om dig som de flesta inte vet.

    ne

  20. Om du kunde ändra en sak om världen, oberoende av skuld eller politik, vad skulle du göra?

    skulle nog utrota mänskligheten, jorden hade varit en så mycket trevligare plats

  21. Gillar du att dansa?

    ja

  22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?

    absolut

  23. Gör ditt namn några intressanta anagram?

    inte vad jag vet

  24. Som gjorde den sista inkommande samtal på din telefon?

    stressade

  25. Vad är det senaste du installerade på datorn?

    jag installerar inget någonsin

  26. Förra gången du simmade i en pool?

    minns inte en när jag simmade sist

  27. Typ av musik du gillar mest?

    jag tycker om allt

  28. Typ av musik du ogillar mest?

    tråkig och intetsägande musik

  29. Är du lyssnar på musik just nu?

    the libertines faktiskt..

  30. Vilken färg har ditt sovrum matta?

    vit

  31. Om du kunde ändra något om ditt hem, utan att oroa sig för kostnader eller röran, vad skulle du göra?

    jämna det med marken och bygga nytt

  32. Vad var det senaste du köpte?

    fil och en lion

  33. Har du någonsin åkt på en motorcykel?

    jao

  34. Skulle du gå bungee jump eller fallskärm?

    antagligen, men jag skulle ångrat mig i fallet, och sedan gjort det igen

  35. Har du en trädgård?

    nej, inte här

  36. Vill du verkligen veta alla ord till din nationalsången?

    nej, jag bryr mig inte

  37. Vad är det första du tänker på när du vaknar på morgonen?

    väldigt varierande, antagligen något väldigt förvirrat

  38. Om du kunde äta lunch med en känd person, vem skulle det vara?

    idag är jag nog sugen på någon het jävel.. men jag kommer aldrig ihåg namn..

  39. Vem skickade det senaste sms du fick?

    hanna

  40. Vilken butik skulle du välja till max ut ditt kreditkort?

    jag vet inte..

  41. Vilken tid är sängdags?

    för länge sen

  42. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

    nehej

  43. Hur många tatueringar har du?

    inga :/

  44. Om du inte har något, har du någonsin tänkt på att en?

    jag har alltid nya ideer till en

  45. Vad gjorde du på din senaste födelsedag?

    körde skoter

  46. Säljer ni en donator kort?

    nej?

  47. Vem var den sista personen du åt middag med?

    erik, hanna, olki, laila, mats och wiliam

  48. Är glaset halvtomt eller halvfullt?

    halvfullt

  49. Vad är det längst-away ställe du varit?

    spanien

  50. När är sista gången du åt en hemodlad tomat sist?

    i somras

  51. Har du vunnit en pokal?

    nej

  52. Är du en bra kock?

    när jag vill, ja

  53. Vet du hur du pumpa din egen gas?

    nej

  54. Om du kunde träffa någon person (historiska eller nu levande), vem skulle det vara?

    morgan

  55. Har du varit tvungen att bära uniform i skolan?

    nej

  56. Rör dig-typ?

    nej

  57. Vad under din säng?

    ett mongo

  58. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

    jag tror på attraktion vid första ögonkastet

  59. Tänk snabbt, vad gör du just nu?

    stirrar

  60. Var var du på Alla hjärtans dag?

    hemma..

  61. Vilken tid får du upp?

    va?

  62. Vad hette ditt första husdjur?

    asso

  63. Vem är den näst sista personen ska ringa?

    ett mongo

  64. Finns det något som händer i helgen?

    nee

  65. Hur mår du just nu?

    trött och frustrerad

  66. Vad tycker du om mest?

    samlag

  67. Vilken tid får du upp på morgonen?

    halv 12

  68. Om du hade en storvinst på lotteri, hur länge skulle man vänta med att berätta för folk?

    inte så länge

  69. Vem skulle du berätta först?

    den som satt närmast

  70. Vilken är den senaste filmen du såg på bio?

    avatar

  71. Brukar du sjunga i duschen?

    ja

  72. Vilken butik skulle du välja till max ut ditt kreditkort?

    men sug kuk

  73. Vad gör du mest när du är uttråkad?

    sånt här skit

  74. Vad jobbar du med?

    frisör, fast jag jobbar inte

  75. Älskar du ditt jobb?

    jaa...

  76. Vad ville du bli när du växte upp?

    allt möjligt, men mest rik

  77. Om du skulle kunna ha något jobb, vad skulle du göra / vara?

    miljardär

  78. Vad kom först hönan eller ägget?

    nå äckligt yngel

  79. Hur många nycklar på en nyckelring?

    så många det får plats

  80. Var vill du dra dig tillbaka till?

    sängen

  81. Vilken typ av kör du för bil?

    jag kör inte

  82. Vilken är din bästa fysiska egenskaper?

    jag är sjukt jävla het

  83. Vilka är dina bästa egenskaper?

    hemligt

  84. Om du kunde åka någonstans i världen på semester där skulle du gå?

    bögig fråga

  85. Vilken typ av böcker du vill läsa?

    alla

  86. Var skulle du vilja dra sig tillbaka till?

    din röv med en ananas

  87. Vilken är din favorit tid på dygnet?

    kl 14.32

  88. Vart tog du växa upp?

    i pajala

  89. Hur långt från din födelseplats bor du nu?

    många mil

  90. Vad läser du nu?

    inget

  91. Är du en morgon person eller en nattuggla?

    varken eller

  92. Kan du röra din näsa med tungan?

    nej

  93. Kan du blundar och höjer ögonbrynen?

    ja

  94. Har du husdjur?

    nej

  95. Hur många signaler innan du svarar i telefonen?

    hee..

  96. Vilket är ditt bästa barndomsminne?

    svans

  97. Vilka är några av de olika arbetsuppgifter som du haft i ditt liv?

    slå folk på käften

  98. Alla nya och spännande saker som du vill dela?

    NEJ!

  99. Vad är viktigast i livet?

    JAG!

  100. Vad inspirerar dig?
å fy fan...


vilket jävla mongo quiz, jag blev ju förbannad.
god natt

Kommentarer
sw

vad var det där för test? översatt med google? jag orkade de första 20 frågorna stolt sen tröttnade jag på alla felaktigheter i språket .

2010-03-22 @ 18:28:54
sw

weeeit, "# Vilka är några av de olika arbetsuppgifter som du haft i ditt liv?



- slå folk på käften"

2010-03-22 @ 18:30:57
em

du, jag förstår inte hur jag orkade, blev galen på översättningen, och därför mina väldigt fina svar ;)

2010-03-23 @ 08:15:01
au

alltså.. det var många fula ord däruppe..

2010-03-23 @ 14:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0