< Till bloggens startsida

nä men

bara för att hon är så söt :)

Kommentarer
Upprörd läsare

Den här bilden borde inte få publiceras på internet. Den är skrämmande för barn och jag tycker inte att man borde kunna hitta så här hemska saker på internet. En anmälan kommer att komma inom kort! Barn kan snubbla över den här bloggen och jag tycker inte det är rätt att ge oskyldiga barn men för livet!

2010-03-13 @ 23:10:05
Upprörd läsare

Jag tycker inte att det är bra att sånna här bilder borde få finns på internet. Barn kan hitta den och jag tycker inte det är rätt att ge oskyldiga barn men för livet. Detta kan möjligtvis beskrivas som hets mot folkgrupp!

2010-03-13 @ 23:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0