< Till bloggens startsida

ja just det!

nä nu har något spännande hänt mig, min balklänning har skickats iväg :O undra hur länge det tar :)))
sen kom min studentklänning, igår iof, men det är alltid trevligt.
DE DU! din lilla turd
-
-
nu råkar det vara så att min mois fyller år snart, så det blir att fira henne idag :) as kul
hade en väldigt trevlig dag på byn med henne och sanna igår, vilket resulterade i en kjol.
det är jenna jameson på tv, hon är inte så jävla het, dock har hon börjat bli gammal och fått barn, barn gör att man ser lite sliten ut har jag märkt. men det gör inte kaniner, då är det tvärom.
ola surar om det där med kaniner, satan, dom är ju as coola, undra när han ska förstå det?
så detta har jag lärt dig idag:
men..
ja, jag kommer bli lika snygg som en victorias secret modell om jag skaffar en kanin.
det är ren vetenskap.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0