< Till bloggens startsida

wäggah

Hej kära dagbok!
Idag har jag fått min första lön, det var lön för två dagar, alltså inte mycket att skryta för.
Men det är pengar på kontot vilket är bra för då kan man leva lite, alltså mat och det, inget annat tyvärr.
Vilket jag gör just nu, lever på mat, nudlar faktiskt. Gott? nej egentligen inte.
Jag vill ha mina nudlar en aning överkokta, att leva med ola har färgat av sig på vissa delar i livet.
Idag har jag också klippt mig hårt i mina fingrar, jag blödde som fan och det gjorde groteskt ont, eller ja..
men det var inte med vanliga saxen, utan effilersaxen, vilken ser ut som en sax med tänder, vilket den är. Aj!
Sedan glömde jag mina p-piller på jobbet, fuck yeah! eller kanske inte?
Med andra ord jag är ett jävla klant arsle!
Kiss och bajs
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0