< Till bloggens startsida

dröm inte om gas

ola lämnade mig ensam den jäveln, men det går bra ändå.
han skulle leka musik med hans vänner christoffer och jens.
hoppas det var trevligt.
-
jag däremot har inte lekt något alls mina vänner,
diskat och ätit och sånt skit.
-
pdol med pingu på lördag, det ska bli otrotligt roligt.
jag ska bryta mitt alkoholförbud och dricka vin, jag tror nog min mage klarar det.
pdol är snuskigt dyrt också, hujja.
-
hade en svin skum dröm inatt, jag drömde att jag födde en son.
jag låg däer och krysta och tjöt vad man nu gör, så säger mamma att han ligger under filten.
sen kommer ola in, helt obrydd och bjuder på melon.
så jag kollade upp vad födelse av en pojke betyder i min drömbok,
för skojskull.
då står det såhär:
födelse: en pojke; en lycklig tilldragelse
jaha, okej.  jag får väl vänta och se efter en lycklig tilldragelse.
-
godnatt mina vänner
hejdå

Kommentarer
Christobal

Det är fan ingen lek. Fan.

2010-07-30 @ 15:40:33
URL: http://eldiberget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0