< Till bloggens startsida

SOM OM JAG BRYR MIG, SÅ ÖKAR VI IGEN!!!!!

smakar på min tonårsrevolt lite, me like
i dag har jag haft skola då.. har fått lära mig en del ekonomiska begrepp, att luleås kommun är översittare och lite sånt. sen har jag försökt bygga ett idealiskt samhälle på samälls, och klart att vårat samhälle är perfekt. har bara lite problem med inkräktar frågan.. jag tycker att vi ska döda alla, men det tycker inte mina klasskamrater. nävel löser väl det nästa vecka.
sen gick jag på staden med sanna min vän, det var ytterst trevligt, satt på max och diskuterade väldigt omat vänliga saker.. hehe det är kul.. jaa
annars är jag lika störd som vanligt. ola är inte hemma så jag ska nog dansa naken :)
hejdå

Kommentarer
au

yeey jag gillar att du börjar fylla ut din blogg med bilder! lajki lajki lajk

2010-01-12 @ 22:50:12
Christobal

Jag gillar inte att den där au tramsar med lösenord och sånt tjafs på sin. Aika gay, I say.

2010-01-14 @ 16:05:22
URL: http://eldiberget.blogspot.com
au

aika gay kan du vara själv. Det är ditt straff för att du inte ens säger hej! mahahahahhhahahah

2010-01-14 @ 16:12:56
em

de är lite gay med lösenord.. jag ska sluta använda gay som något dåligt, det betyder ju glad!

2010-01-14 @ 22:42:34
au

men ni måste ju gissa på vad mitt lösenord är! Har ni de? VAVAVA?

2010-01-15 @ 21:34:43
em

nä, jag orkar inte.. om du inte ger mig lösenordet så kommer jag aldrig kunna läsa din blogg. och det blir en väldigt ensam blogg

2010-01-16 @ 11:15:49
au

jag vill inte vara ensam.. lösenordet är borta!

2010-01-16 @ 15:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0