< Till bloggens startsida

rooopmaa

det luktar fotsvett i hela vardagsrummet, euuu
annars har det varit en väldigt trevlig dag. jag skippa småföretagande för att kunna plugga till religions provet som det var täkt att jag skulle ha idag. men min lärare uteblev så vi kollade film istället, flyga drake hette den filmen och det var väldigt rörande och bra.
sen fortsatte vi jobba på våran perfekta ö. vi blev klara och jag ritade en väldigt vacker bild till :)
jag gillar inte dream theater, får nästan nerv sammanbrott när dom börjar plinka och slå som psyk på sina instrument. aougah!
så där ser våran nya bokhylla ut ;) sweet

Kommentarer
sw

people change.. jag minns när du rekommenderade dom till mig... :p

2010-01-19 @ 10:09:23
em

jag har aldrig gillat dom, men jag har dock rekommenderat dom till folk, du gillar ju plink och bong :P

2010-01-19 @ 15:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0