< Till bloggens startsida

vem kissar på min husknut?

aaaooo!
ola hade lagat mat åt mig när jag kom hem :) då blir man glad må jag säga.
hanna på gossip börjar sin resa till indien i morgon, och elina kommer hem från thailand.
men jag stannar här, och rider ut kylan. fast om jag hade varit rik så hade jag inte varit sen på att åka kan jag tala om.
men jag är på bra humör i alla fall. jag tror det beror på att jag fått så mycket smön på senaste tiden. jag gillar att sova, jag har blivit värsta pensionären.
men det är det värt, för jag är pigg och glad och jag fuckar inte upp riktigt lika mycket som jag brukar.
-
oh, här kommer lite bilder från senaste sthlm resan också ;)
+++
+++
sen tog jag en hel del vackra konst bilder också.
fan, nog är jag ganska begåvad fotograf ändå, mehhehehe
-
-
-
ola sitter och spelar visor på gitarren och sjunger. han kan verkligen få sin röst att låta skum, det blir då ingen sångare av den karln.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0