< Till bloggens startsida

ibland vill man bara tillbaka

woho! jag har hittat min student klänning, nu ska jag bara beställa den.
har varit duktig också, har knallat hem från skolan med mina stavar, det var ganska kallt men uppiggande.
men snart är sommaren här, vilket betyder att man ska bli vuxen och ta ansvar.
om sanningen ska fram så har jag ingen lust att ta något ansvar direkt, tänkte kanske ta och krypa under en sten och stanna där.
nu vill jag bara hem, hem till byn.
hemhem
åh vad mysigt.. fast det ser nog inte riktigt ut så där just nu..
, kanske lite mer åt det hållet, men ändå.
och så tycker jag att stina lovisa maria waara ska komma hem och dricka varm choklad med mig
hejdå

Kommentarer
sw

:O vilken bildattack!!!

2010-02-17 @ 22:33:55
Amanda

Äntligen någon som känner samma livskris som mig!.:).

Och byn börjar faktiskt bli riktigt fin!. Vårsolen är här nu:).



2010-02-18 @ 17:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0