< Till bloggens startsida

underhållning

läser lite om korpelarörelsen, eller lite och lite, allt jag kommer över. är faktiskt väldigt spännande för dom var helt sjuka i huvudet och så hjälper det ju att man råkar bo där vars den var aktiv. 'ju mer synd desto mer nåd', något sorts motto av nå slag dom hade. sekter är alltid kul må jag säga.
-
-
idag hård skolkar jag från skolan, skulle egentligen varit i piteå på utbildningsmässa. men även om att lyssna på thomas dileva lät lite intressant så kände jag att det inte var värt det. jag trivs bättre här vars jag kan ha det lugnt och skönt och lukta på blommorna.
fick dessutom låna en film av reik och hanna igår, allt för min syster, ska väl se den antar jag.
men nu ska jag ut och promenera.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0