< Till bloggens startsida

mattproblem

ibland kan det bli lite farligt när jag lagar mat, speciellt för våra möbler och mattor.
igår skulle jag laga lite mat, korvstroganoff faktiskt
då hände något konstigt med tomatpurétuben och allt flög på mattan, såklart
men som tur var, så hade hanna lite vanish i skåpet, så ola fick gå och hämta
då blev han arg och förbannande med och min klantighet, jag tror han spelade sims eller nått
våran matta idag :) allt försvann och jag ska köpa en egen flaska vanish
-
-
-
det är alldeles fantastiskt hur det kan bara lösa sig ibland
hejdå

Kommentarer
au

smygreklam! Jag tror att du fotade mattan innan du spilde tomatsås på den!

2010-02-23 @ 16:29:28
sw

"han spelade sims eller nåt" HAHAHHAHHAHAA. sweet socks btw

2010-02-23 @ 21:04:23
em

mjauu

2010-02-24 @ 07:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0