< Till bloggens startsida

en aning bitter..

AAARIIIGH!!!!
så nu duger inte mina pengar i usa dom snobbiga jävlarna.. ok, kanske inte riktigt sant. men ändå
nu måste jag börja tjorva och jag som tycker jag redan tjorvat nog med mitt e-kort. vad mer vill dom ha av mig?
grrrrr!
nåväl, jag är trött och sliten och få ett mail från sidan man beställt sin balklänning ifrån som säger att det inte gick igenom med någon luddig förklaring är inte kul!
dessutom har vi tvättstuga, och det är kallt nere i källaren.
annan trevlig grej, jag gick från erik parkering till mig i dag, så ser jag en massa blod på den snö täckta marken?!
gissa om jag blev orolig. så säger erik när jag frågar vart fan det kommer ifrån så svara min käre bror med det betryggande orden: men hallå? är du efter, folk har ju knivmördat varandra här om natten!
jaha, kul att man hänger med.
http://nsd.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=5183530
tydligen var det utanför oss.. fast undra hur blodet kom på vägen när dom häll på i sängen?
aja
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0