< Till bloggens startsida

Bukfetma

Ola står barbröstad i köket och jag sitter vid köksbordet.
Emelie: Om din mage börjar hänga nedanför bältet så kommer jag att tvångs banta dig.
Ola: Vaddå? ser det ut som om det tänker börja göra det?
E: nää, men jag säger bara om..
O: Jaha? så du vill inte ha mig om jag blir tjock?
E: det är inte det jag menar..
O: Bara så du vet så om jag blir tjock så kommer jag hitta någon annan!
E: ingen kommer vilja ha dig om din mage hänger!
O: JO! det finns faktiskt människor som kan älska mig för mitt inre!
-
outh! känner mig lite hård och kall som sten..
hejdå

Kommentarer
au

.. uppriktigt i alla fall.. eller nåt..

2010-02-11 @ 21:50:02
Christobal

Hah, vi är lika! Jag hatar hans inre, men vill ha hans yttre. Nej men ge karln en kram och be han åka hem till byn. Han behövs.

2010-02-14 @ 22:43:51
URL: http://eldiberget.blogspot.com
em

ja jag ska göra det, men vi kommer till helgen iaf.

2010-02-15 @ 15:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0