< Till bloggens startsida

Saker, ting och bebisar

HEJ! det har hänt lite grejer
Erik och Hanna har gjort barn!
det var sannerligen roligt, fast jag känner mig lite gammal nu
när jag ska bli faster. Men det ska bli kul, ännu en liten som jag kan utsätta
för min muminfetisch (fetisch är fel ord dock, men du fattar).
det var liksom årets julklapp, det och att jag köpte ett wii till ola,
bästa köp på lääänge, wii är svinigt kul, har träningsvärk i min höger arm efter golfen..
-
på tal om bebis, att jag inte fattade att hannan var gravid?!
förutom att hon blivit lite tjock har jag inte tänkt på det desto mer,
jag har väl mest reagerat att erik och lagt på sig, sympatigravid som det heter,
fast han är nog i 5 månaden medan hanna bara hunnit till tredje ;P..
vilket fick mig att tänka..
undra om jag är en man egentligen, för det finns nämligen fler saker som tyder på det;
  1. Jag kan inte göra två saker samtidigt (finns inte i min värld, försöker jag så går allt åt skogen)
  2. Jag är en dålig lyssnare, blir väldigt lätt ointresserad
  3. Jag pratar sällan och aldrig om mina känslor, och är helst tyst när jag är hemma
Det som skulle göra mig mer kvinnlig är väl att jag har ett jävla humör,
och att jag fysiskt sett är en kvinna med bröst och allt vad det innebär.
Eller det så är det så att jag är en hermafrodit, kanske har en testikel vars
min högra äggstick borde finnas?!
risken finns ju.
-
jag var såklart i pajala under julen, det var otroligt mysigt faktiskt,
sen var man ut också, det var till och med fullt på smedjen så man fick egentligen komma in..
men ni vet i pajala är det alltid någon som känner nån så det löste sig.
kvällens överraskning var ändå att Hanna som jobbar som hudterapeut  på gossip var där,
det var jätte kul att träffa henne i min lilla håla :)
den var en bra utekväll, förutom att man som vanligt blev sexuellt trakasserad av något jävla prakt pucko
på slutspörten där, så jag var ganska arg när jag åkte hem, och hatade alla män med ola, roger och sebbe..
dom förstod mig precis.
-
sen kom stina på annandagen, min kära vän, vi hade en mycket trevlig och lugn dag tsm,
jag var ju lite bakis, och jävligt svullen enligt min kära bror erik. tack.
-
sen har det säkert hänt en massa saker mer,..
det får vara, ha det bra mina vänner
hejdå
plopp!
swisch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0