< Till bloggens startsida

lunka pååå

är hemma i pajala igen, det blev lite på impuls denna gång
ska tvätta mina jobbkläder här... vart ju inte så smidigt när jag skulle tvätta.
jo, nu har jag bestämt mig, jag ska ut på juldagen (det är väl den dagen man går ut?)
nu måste, måste, måste jag köpa nya kläder..hmmm
hmm, åh vad kul, måndag börjar jag ju två så jag hinner då.
jooooooooooo.. nu ska jag bara få med mig alla jag har i min omgivning..
igen går säker, speciellt inte om man bor granne med mig, eller på porsön
eller om man heter stina och vistas i byn då! så det så!
ola är och trubadurar (ungefär) på smedjan just nu..
jag har funderat på en sak när det gäller att trubadura,
varför är det musikalisktsjälvmord att spela creedence?
folk gillar ju tydligen att lyssna på det,
då borde det ju vara ok?
cz brukar (har iaf gjort det) skrika creedence när han vill vara lite lustig,
när han lyssnar på någon trubadur..
jag kom ihåg det just, och fick mig att undra
är creedence verkligen så dåliga och sönderspelade?
skit i det
-
nu ska jag sova ... eller inte
jag ska nog läsa sista twilight boken, igen
mums
ska tydligen få en dator, sanningshalten i det är nog inte så hög,
men vi får se.
godnatt

Kommentarer
Christobal

1. Creedence är absolut inte dåliga.

2. Creedence är absolut inte sönderspelade; kan ej bli.

3. Creedence!

2010-12-18 @ 13:49:55
URL: http://czakrisson.wordpress.com
em

varför får jag känslan att du luras med mig..?

2010-12-21 @ 09:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0