< Till bloggens startsida

hungrig och glad

jag förösker komma på vad jag ska vara och köpa till lunch,
det enda jag vet  är att jag vill ha avocado och feta ost..
men vad tusan ska man ha till?
dessa problem man har.
helgen var himla trevlig måsta jag säga,
förfest hos sanna och andreas, det var mysigt.
chirstoffer hade ju hittat dit till och med.
där satt vi och drack vin och käkade bananchips.
sedan for vi till gyltsudde och kollade på pajala truck co,
dom är bra, man vill dansa när man hör dom,
sen åkta vi tillbaka till porsön och gick ut på stuk,
och jag är mäkta imponerad av korven, varför säljer inte alla nattklibbar korv?
det är ju helt genialt!
en trevlig lördag som följdes av den slappaste söndagen i världshitstorien,
men den hade ett fint avslut med harry potter och den flammande bägaren hos bror min.
film är bra.
men nu är det måndag och allt är som vanligt,
i morgon blir det tandläkaren, kanske jag får göra något åt min gula framtand?!
vi håller tummarna.
hejdå


Kommentarer
sw

mmmmm, avocado, keso & salt :O min värdfamilj brukade blanda i majonäs också men URK för majonäs :(

2010-08-24 @ 21:46:07
em

jag älskar avocado, den är ful på utsidan.. och insidan rent estetiskt sett men gud så god! och cocosmjölk

2010-08-25 @ 17:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0