< Till bloggens startsida

nu då?

förbannat segt med bara en lektion på hela dagen.
nu har jag skärmat av alla tankar om framtiden och lever endast i nuet. idag i alla fall.
-
längtar hem till byn. det ska bli himla mysigt på fredag, eller galet snarare. nu har jag tagit det lugnt sen nyår, inga galna upptåg och ingen över konsumtion av alkohol.
jag har bestämt vad jag vill grilla också, det är svamp, majs, tomater och lök. satan vad gott!
-
men snart går bussen till stan, och dom jävlarna har tagit bort gymnasiebussen! mitt liv blev genast mycket svårare.
hejdå

Kommentarer
Christobal

Ingen överkonsumtion av alkohol? Ska du stå på händerna hela kvällen också?



Skärpning. Var är vi, och när?

2010-04-28 @ 00:29:02
URL: http://eldiberget.blogspot.com
em

jag ska vara naken i en bastu med en massa kvinnor.. vet inte hur uppskattat det är om du är där ;). sen vet jag inte, mor och far är hemma så vet inte vars och när det fortsätter, vet du?

2010-04-28 @ 17:25:42
sw

men nääh, era slemtorskar, ni borde gå mot strömmen istället! Jag menar, hur bra är valborg egentligen? INTE ALLS BRA, jag menar, smaka på ordet Vaaalborg. Kristihimmelsfärd låter mycket mera space!!

2010-04-28 @ 19:38:28
em

nä men stina, inte känner du dig utanför? :O

2010-04-29 @ 08:24:49
Christobal

Bastar du naken?



Stina, det är Vaaalborg som gäller. Och Christ-e-flyer.

2010-04-29 @ 17:37:05
URL: http://eldiberget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0