< Till bloggens startsida

inspiration

snubblade över en massa fina porträtt som en väldigt begåvad människa gjort. sånt kan hålla mig sysselsatt i timmar. nåväl.
idag har jag varit på björn axén visning på kulturenshus, och självklart var det fantastiskt, det var jätte bra och jag fick jätte mycket inspiration. åååhh sånt här gillar jag, inspiration. har fått mycket inspiration till olika saker idag, nu kanske jag kan måla klart min mumin tavla!
Björn Axén, uppsättning
Björn Axén Urban, klipp och färg
-
nu vill jag leka med färg.
och sätt i riktigt långt löshår... grr
hejdå

Kommentarer
au

fäääääärg, jag vill ha färg ge mig färg! Var det mkt folk på visningen?

2010-04-17 @ 09:39:38
em

det var fullsatt, men det var en visning för bara frisörer ;) och färg ska det bli, får se vars jag är nästa helg bara

2010-04-17 @ 19:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0