< Till bloggens startsida

brännboll, skönhet och horor

ja vad säger man, sanna och emelie har spelat brännboll idag, helt frivilligt. jag tror minsann helvetet frös till is, eller hettades upp beroende på hur man ser det.
men det var kul, speciellt när alla spottar och fräser redan efter första varvet runt, våran inte alltför långa plan.
sedan att sanna och andreas tänder en cigg mitt i allt får en att undra om vi verkligen har någon spotslig moral överhuvudtaget. men vad jag vet så var alla glad och vid liv när vi var klara.
-
igår hade jag och hanna en skönhetsdag på lilla salongen, gjorde hanna brutalt snygg i håret och jag fick ett par härligt mörka och kraftiga bryn, som kommer passa till min nya hårfärg som är planerad att bytas i veckan.
-
men nu till det riktigt vikta som hänt i helg. jag och ola såg en HORA på edeforsgatan! jag är bomb säker att hon var det. allt talade för att hon var och skulle hora, hon stod ensam på en mörk del av gatan (en vanlig person väljer oftast att stå under en gatulyckta då ljus inger en sorts trygghet) och inte nog med det, hon hade höga skinnstövlar med den typiska klossklacken och väldigt kort kjol, så kort att den faktiskt inte syntes under hennes rosa jacka. Hon stod och pillade frenetisk på hennes telefon dessutom. Nä jag är bomb säker! jag har sett min fösta hora i Luleå! det är stort, nu förtiden är prostitution något man sällan ser, eftersom allt oftast händer på Internet.
-
vi var på musikomat och allstar i lördags också, tog en cider eller två och babbalde skit. mysigt.
paris hilton illustrerad i south park.
fin bild.
-
jo och en sak ska du veta, tjejerna i luleå kan verkligen sko sig! damn
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0