< Till bloggens startsida

hoppsan hejsan!

måndag än en gång, och en dag äldre än igår. men har jag läsrt mig något? jo det har jag, nämligen om vad som gäller när man lever som sambo. alltså med avtal och grejer, och något som liknar äktenskapförord och sånt.. ja nog om det.

har en hel massa prov det kommande två veckorna, vilket jag (såklart) har missat!
alla prov kommer alltid som en chock för mig, nu är det samhälls ekonomi som är det första provet som ska komma, sen måste jag läsa ut den där mot fyren till svenskan också. och jag kan lova attt det är en av de tyngsta böckerna jag någonsin har läst. men det är bara att göra..

nu kom hanna till oss, vi ska nämligen kolla en film, the boat that rocked.. sanna tyckte att den var jävligt bra.
hoppas hon har rätt. nu ska vi flytta lite hårddiskar med lite mjukvara på så.. ja
nä jag vet egentligen inte vad ola ska göra

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0