< Till bloggens startsida

whooppaa

det är så förbannat sjukt jävla helvetiskt kallt i våran lägenhet, tänk dig dantes gudomliga komedi när han traskar allra lägnst ner i helvetet fast utan satan. så kallt. om det ska vara någorlunda varmt här inne så måste man förbruka värmeljus nått så otroligt.

jag har just klippt ola, så nu ser han väldigt respektabel ut.. tycker lite synd om honom, jag är nämligen ganska lat på att klippa honom.. och han har ganska fluffigt hår, inte så manligt.

men, psykologiprov i morgon, känns ok.. har läst tillräckligt. men jag funderar starkt att använda mig av någon av dom där försvarsmekanismerna, kanske bortträngning, och bara glömma att jag har prov i morgon. är ganska bra på att använda mig av den försvarsmekanismen faktiskt.

och sen hade jag då praktik idag, väldigt trevligt. MEN, då kom ju elina just från london med tips på väldens bästa och billigaste shopping. så jag funderar på att fixa passet och fara, och ola ska med.. mehehe
man kan väl säga som så att, min shopping åder pulserar hårt nu.


och slutligen, mina naglar är gröna, helt frivilligt

hejdå

Kommentarer
pingu s1

varning för London!! svårt att hitta något billigt (boende sviiindyrt) och det mesta annat är också dyrt (förutom primark som dock är tvivelaktig lågkvalité)... trallallaaa

2009-10-16 @ 09:14:06
em

tyst, du krossar mina drömmar

2009-10-21 @ 11:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0